Dom mody KARL LAGERFELD dzieli kultową wizję i estetykę projektu swojego założyciela, Karla Lagerfelda, połączoną ze współczesnym duchem przyszłości.
Marka celebruje jego ogromne dziedzictwo i roznieca jego pasję, intuicję i niewyczerpaną kreatywność w rdzeń swojego DNA.
Oferując inspirowane Paryżem klasyki z rockowym szykiem, portfolio KARL LAGERFELD obejmuje kolekcje dla kobiet i mężczyzn, a także między innymi torby, drobną galanterię skórzaną, obuwie, perfumy, okulary.
Kreatywną wizją domu mody wyznacza dyrektor artystyczny Hun Kim. Dodatkowi członkowie rodziny KARL to między innymi Doradca Stylu Carine Roitfeld, ambasador marki Sebastien Jondeau oraz Amber Valletta.
Marka KARL LAGERFELD jest obecna w ponad 200 sklepach na całym świecie, z kluczowymi lokalizacjami w Paryżu, Londynie, Monachium, Moskwie, Dubaju i Szanghaju.
Marka posiada również sieć hurtowni premium i silną obecność w świecie on-line w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Azji, a flagowy sklep KARL.COM dociera do 96 krajów.
W 2019 roku KARL LAGERFELD dołączył do Fashion Pact, globalnej inicjatywy zrównoważonego rozwoju, której celem jest przekształcenie branży modowej poprzez cele w trzech obszarach: klimatu, bioróżnorodności i ochronnie oceanów.