Otwarte dzisiaj 10:00 - 21:00 Zamknięte dzisiaj
Otwarte dzisiaj - Zamknięte dzisiaj

Skorzystaj z okazji.

OFERTY PRACY

Moda łączy. Znajdziesz tu najnowsze oferty pracy sklepach Designer Outlet Warszawa.

umowa o pracę

VILLEROY & BOCH

Villeroy&Boch marka, która zachwyca wzornictwem i jakością. Od 1748 r jest producentem porcelany stołowej, ceramiki sanitarnej i płytek.

Dziś Villeroy&Boch jest marką, która nie przestaje zachwycać i inspirować ludzi na całym świecie – dzięki innowacyjnym pomysłom i technikom, oryginalnym kształtem i zaskakującym wzornictwem oraz kolekcjom dopasowanym do potrzeb każdego. Wysoka jakość produktów sprawia, ze Villeroy&Boch nie ma sobie równych, a wiele kolekcji i produktów otrzymało nagrody za wzornictwo.

Do naszego Outletu poszukujemy osoby na stanowisko

Sprzedawca

½ etatu

Oferujemy:

  • zatrudnienie na umowę o pracę
  • świadczenia socjalne
  • prywatną opiekę medyczną
  • stałe wynagrodzenie z systemem premiowym
  • szkolenia produktowe
  • przyjazną atmosferę pracy

Wymagania:

  • min 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • efektywna obsługa klienta
  • zaangażowanie w wykonywaną pracę
  • wysoka kultura osobista
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • nastawienie na realizację celów własnych i firmy

Prosimy przesyłać CV wraz ze zdjęciem na adres: outlet.piaseczno@villeroy-boch.com
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

TRESPASS

Praca na stanowisku Sprzedawca - Doradca klienta w salonie Trespass

Wymagania:

  • otwartość na kontakt z klientem
  • uprzejmość i pogody ducha
  • uczciwość
  • umiejętność pracy w zespole
  • doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutem
  • znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • pracę w młodym i dynamicznym zespole
  • rozwój zawodowy
  • elastyczne godziny pracy
  • umowę o pracę i stabilne zatrudnienie

    Adres kontaktowy: manager.piaseczno@trespass.com<manager.piaseczno@trespass.com> lub aemkae@interia.pl
    W treści maila proszę wpisać: Rekrutacja Piaseczno Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
    W przesłanych dokumentach prosimy zawrzeć następującą klauzulę:
    Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. nr 133 poz. 883).
TRIUMPH

Triumph International należy do światowej czołówki firm z sektora bielizny damskiej, nocnej i strojów kąpielowych. Nasze kluczowe marki Triumph® i sloggi® dostępne są w ponad 120 krajach na całym świecie. 

Poszukujemy kandydatów na stanowisko:
SPRZEDAWCA - KONSULTANT  w wymiarze 1/1 etatu

Miejsce pracy: Piaseczno – Designer Outlet Warszawa

 

Zakres odpowiedzialności:

  • profesjonalna obsługa klienta na najwyższym poziomie, zgodnie ze standardami firmy
  • aktywna sprzedaż oraz fachowe doradztwo w zakresie oferowanych produktów
  • monitorowanie oraz realizacja wskaźników sprzedażowych
  • dbanie wizerunek salonu zgodnie zasadami visual merchandisingu

 

Zapraszamy do aplikowania osoby, które:

  • posiadają co najmniej roczne doświadczenie w obsłudze klienta
  • mają min. średnie wykształcenie
  • mają w sobie pasję do aktywnej sprzedaży
  • potrafią pracować z celami sprzedażowymi
  • posiadają wysokie zdolności komunikacyjne i interpersonalne
  • wyróżniają się znajomością technik sprzedaży i umiejętnością zastosowania ich w praktyce

 

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • motywacyjny system wynagrodzeń
  • system profesjonalnych szkoleń
  • bezpłatną prywatną opiekę medyczną
  • kartę sportowo-rekreacyjną MultiSport oraz kartę rabatową na firmowe produkty

Prosimy przesyłać CV na adres foc.piaseczno(at)gmail.com

SOUL

Sklep SOUL w Designer Outlet Warszawa oferujący obuwie znanych marek Converse, CAT, Merrell poszukuje osoby na stanowisko SPRZEDAWCY-KASJERA.­­­

Zadania:

  • obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy,
  • aktywna sprzedaż oferowanych produktów,
  • budowanie pozytywnego wizerunku firmy.

Oczekiwania:

  • łatwość nawiązywania kontaktów i chęć pracy z ludźmi,
  • dyspozycyjność,
  • motywacja do pracy,

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  •  pracę w młodym, dynamicznym zespole,
  • zdobycie doświadczenia w pracy ze znanymi markami, 

CV można przesyłać na adres fhw.ccm(at)soulshop.pl lub dostarczyć osobiście.

TOMMY HILFIGER

Do naszego dynamicznego zespołu w Fashion House Piaseczno poszukujemy aktualnie osoby na stanowisko

SPRZEDAWCA – DORADCA KLIENTA (M/K)

 

OPIS STANOWISKA

  • profesjonalna obsługa Klienta
  • doradztwo w zakresie doboru oferowanych przez nas produktów
  • budowanie długofalowych relacji z Klientem
  • dbanie o estetyczny wygląd salonu

OCZEKIWANIA:

  • doświadczenie w sprzedaży i indywidualnej obsłudze klienta
  • łatwość nawiązywania kontaktów oraz budowania relacji z klientem
  • optymizm, rzetelność i zaangażowanie w pracę
  • wysoka kultura osobista

OFERUJEMY:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie i benefity dodatkowe
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • przyjazną atmosferę w pracy

 

JOIN THE HILFIGERS !

ABY DOŁĄCZYĆ DO NASZEGO ZESPOŁU WYŚLIJ SWOJĄ APLIKACJĘ NA ADRES: jobspl(at)tommy.com

Z DOPISKIEM PIASECZNO LUB ZŁÓŻ CV OSOBIŚCIE W NASZYM SKLEPIE

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)".

LIU JO

Poszukujemy pracownika na stanowisko Asystenta sprzedaży do salonu LIU JO

Opis stanowiska:

  • Obsługa klienta
  • Budowanie relacji z klientem
  • Przyjmowanie dostaw
  • Dbanie o ekspozycję towaru

Oczekiwania:

  • doświadczenie na stanowisku sprzedawcy
  • zaangażowanie w pracę
  • wysoka kultura osobista

Oferujemy:

  • umowę o pracę
  • przyjazną atmosferę w pracy

Aby dołączyć do zespołu Liu Jo wyślij swoje CV na adres: info@liujopolska.pl

CALVIN KLEIN

Do naszego dynamicznego zespołu w Designer Outlet Piaseczno poszukujemy aktualnie osoby na stanowisko

SPRZEDAWCA – DORADCA KLIENTA (M/K)

 

OPIS STANOWISKA

  • profesjonalna obsługa Klienta
  • doradztwo w zakresie doboru oferowanych przez nas produktów
  • budowanie długofalowych relacji z Klientem
  • dbanie o estetyczny wygląd salonu

OCZEKIWANIA:

  • doświadczenie w sprzedaży i indywidualnej obsłudze klienta
  • łatwość nawiązywania kontaktów oraz budowania relacji z klientem
  • optymizm, rzetelność i zaangażowanie w pracę
  • wysoka kultura osobista

OFERUJEMY:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie i benefity dodatkowe
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • przyjazną atmosferę w pracy

ABY DOŁĄCZYĆ DO NASZEGO ZESPOŁU WYŚLIJ SWOJĄ APLIKACJĘ NA ADRES: jobspl(at)ck.com 

Z DOPISKIEM PIASECZNO

LUB ZŁÓŻ CV OSOBIŚCIE W NASZYM SKLEPIE

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)".

LAVARD

LAVARD to najprężniej rozwijająca się marka odzieżowa w Polsce. Wieloletnie doświadczenie produkcyjne firmy LAVARD w połączeniu z potencjałem ludzkim zatrudnionych specjalistów zaowocowały szeroko pojętym pozycjonowaniem marki, jako lidera w świecie mody męskiej produkowanej w Polsce. Obecnie marka posiada ponad 90 Salonów Firmowych, zatrudniając ponad 500 zadowolonych pracowników.

W związku z ciągłym rozwojem poszukujemy osób na stanowisko:

 

Doradca Klienta w Salonie Firmowym

Miejsce pracy: Piaseczno
Designer Outlet Warszawa


Osoba zatrudniona na stanowisku Doradca Klienta w Salonie Firmowym będzie odpowiedzialna za:

  • Profesjonalną obsługę Klientów
  • Stałą kontrolę jakości i wyników pracy (praca w oparciu o wskaźniki)
  • Dbałość o bardzo dobry wizerunek salonu firmowego
  • Nadzorowanie działań związanych z funkcjonowaniem salonu zgodnie ze standardami firmy


Od kandydatów oczekujemy:

  • Orientacji na realizację celów sprzedażowych i rozwojowych
  • Rozwiniętej umiejętność identyfikowania potrzeb i oczekiwań Klientów
  • Doświadczenia w branży
  • Umiejętności komunikacji w kontaktach z Klientem
  • Entuzjazmu oraz zaangażowania w wykonywane obowiązki
  • Samodzielności i dobrej organizacji pracy
  • Kreatywności i dynamiki w działaniu
  • Znajomości obsługi komputera
  • Umiejętności  zarządzania sobą i ludźmi
  • Doświadczenie w wykonaniu poprawek krawieckich będzie dodatkowym atutem


Oferujemy:

  • Umowę o pracę
  • Pełne świadczenia
  • System szkoleń
  • Atrakcyjne wynagrodzenie (systemy premiowania)
  • Możliwości szybkiego awansu na Kierownika Salonu Sprzedaży

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres mailowy: 204.piaseczno(at)lavard.pl

Zaznaczamy iż odpowiemy tylko na wybrane oferty.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. 
Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."

SKECHERS

A global footwear leader, SKECHERS is known for its fashionable lifestyle collections, fun-loving kids’ looks, and now award-winning performance footwear. The core of SKECHERS' success has always been our dedicated employees. Our goal is to create a work environment that is professional, fun and enjoyable!

W związku z rozwojem firmy poszukujemy pracowników na stanowisko:

SPRZEDAWCA

Miejsce pracy: Designer Outlet, Piaseczno

 

Zakres obowiązków:

  • Profesjonalna obsługa klienta
  • Aktywna sprzedaż i dążenie do najlepszych wyników
  • Obsługa kasy fiskalnej
  • Rozkładanie, uzupełnianie oraz dbałość o ekspozycję towarów
  • Utrzymanie porządku w sklepie

 

Wymagania:

  • Dyspozycyjność
  • Odpowiedzialność i zaangażowanie w pracę

 

Oferujemy:

  • Bardzo dobrą atmosferę w pracy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie z systemem premiowym
  • Umowę o pracę na niepełny wymiar czasu pracy
  • Elastyczne godziny pracy
  • Możliwość rozwoju zawodowego

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV i wpisanie w wiadomości jaki wymiar czasu pracy na adres e-mail: ewelinag@eu.skechers.com

 

W CV prosimy o zamieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).

DIGEL

Digel Polska Sp. z o.o.

Niemiecka Firma DIGEL już od ponad 77 lat jest producentem odzieży męskiej.

Zapraszamy na rozmowę kandydatów zainteresowanych pracą

w Designer Outlet Warszawa w Piasecznie w charakterze:

Sprzedawca - Doradca Klienta

Opis stanowiska:

  • aktywna obsługa klientów,
  • realizacja planów sprzedażowych,
  • dbanie o wystrój i estetykę salonu.

Wymagania:

  • umiejętność budowania długoterminowej relacji z klientem,
  • wysoka kultura osobista,
  • zainteresowanie modą będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • pracę w międzynarodowej firmie,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • umowę o pracę na czas nieokreślony,
  • stabilne warunki zatrudnienia,
  • szkolenia podwyższające kompetencje,
  • możliwość awansu i rozwoju.

Oferty prosimy przesyłać na adres: m.paszkowski(at)digel.pl

lub dostarczyć bezpośrednio do salonu Digel w Designer Outlet Warszawa.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Digel Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Zbiorowej 17 zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)."

Informujemy, że Administratorem danych jest Digel Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Zbiorowej 17.

Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

MUSTANG

Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko: 
Sprzedawca w wymiarze 1/1 etatu.
Miejsce pracy: Designer Outlet Warszawa w Piasecznie

Zakres obowiązków:
• Kompleksowa obsługa Klienta
• Realizacja planów sprzedażowych
• Dbałość o ekspozycję towarów
• Utrzymywanie porządku na sali sprzedaży

Oczekujemy:
• Dyspozycyjności 
• Wykształcenia minimum średniego
• Zainteresowania branżą modową
• Silnej orientacji na osiąganie wyznaczonych celów
• Wysokiej kultury osobistej
• Umiejętności pracy w zespole
• Doświadczenie w handlu/sprzedaży będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:
• Pracę w firmie o międzynarodowej renomie
• Umowę o pracę 
• Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe powiększone o bonus adekwatny do osiąganych wyników
• Zniżki na nasze produkty
Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesyłanie CV ze zdjęciem na adres: outlet.piaseczno(at)mustang.eu
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. W przesłanych dokumentach prosimy zawrzeć następującą klauzulę: Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. nr 133 poz. 883).

 

VERRI

Włoska firma z branży Retail zatrudni do nowo powstałego salonu VERRI POLSKA

ASYSTENTA SPRZEDAŻY

 

Osoba zatrudnione na w/w stanowisku odpowiedzialna będzie za:

  •  obsługę klientów zgodnie ze standardami firmy
  •  profesjonalne doradztwo oraz prezentację produktów
  •  obsługę kasy i terminala
  •  dbałość o wizerunek salonu

 

WYMGANE KWALIFIKACJE:

  •  doświadczenie  w sprzedaży odzieży męskiej 
  •  orientacja na realizację celów sprzedażowych 
  •  komunikatywność i umiejętność nawiązywania relacji z klientem
  •  zaangażowanie w wykonywane obowiązki
  •  samodzielność i dobra organizacja pracy
  •  umiejętność pracy w zespole

 

OFERUJEMY:

  •  pracę w prestiżowej firmie w sektorze marek Premium 
  •  zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  •  wynagrodzenie wraz z systemem premiowania
  •  możliwość rozwoju w strukturach firmy
  •  przyjazną atmosferę w pracy

Oferty prosimy wysyłać na adres m.walczynska(at)rdservices.com.pl z dopiskiem w temacie VERRI

ECCO

SPRZEDAWCA W SALONIE ECCO 

UMOWA O PRACĘ NA PEŁNY ETAT

 

Oczekujemy:

  • doświadczenia w sprzedaży (nie jest to warunek konieczny)
  • entuzjazmu i silnej motywacji
  • umiejętności pracy w zespole
  • wysokiej kultury osobistej, komunikatywności, poczucia humoru
  • pełnego zaangażowania oraz dyspozycyjności
  • mile widziana znajomość języka angielskiego

    Oferujemy:
  • atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet socjalny (np. „wczasy pod gruszą”)
  • prywatne ubezpieczenie medyczne
  • pracę w renomowanej i dynamicznie rozwijającej się firmie
  • możliwość nieustannego podnoszenia kwalifikacji oraz rozwoju zawodowego

    Zgłoszenia ze zdjęciem prosimy wysyłać na adres mailowy lub składać osobiście

w salonie Ecco w CH Designer Outlet Warszawa

piaseczno(at)eccoshops.com
lub piaseczno.manager(at)krm.ag

Le Creuset

Francuska marka Le Creuset specjalizuje się w naczyniach do gotowania i serwowania jedzenia oraz profesjonalnych akcesoriach do wina. Le Creuset jest marką znaną na całym świecie, a teraz wchodzi do Polski!
 

Do naszego sklepu w Fashion House Outlet Piaseczno szukamy:

 P.O. ZASTĘPCY MANAGERA SKLEPU * umowa na 1 rok
(pełen etat; miejsce pracy: Piaseczno koło Warszawy)

Właśnie teraz masz możliwość wzięcia udziału w wyjątkowym projekcie! Dołącz do nas i zobacz jak Polacy pokochają gotowanie w wyjątkowych naczyniach Le Creuset.

Co oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w międzynarodowym środowisku 
Świetną atmosferę pracy
Możliwość rozwoju zawodowego oraz dużą samodzielność
Elastyczne godziny pracy
Pracę z produktami świetnej jakości, które klienci kochają
Zniżkę na zakup produktów Le Creuset

Twoje obowiązki:
Doskonała obsługa klienta mogąca być wzorem dla całego zespołu
Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych
Wspieranie Managera Sklepu w zarządzaniu zespołem sprzedawców (rekrutacja, organizacja pracy, wyznaczanie celów)
Dbałość o właściwą ekspozycję towarów

Nasze oczekiwania:
Komunikatywność, odwaga, pozytywne podejście do życia
Świetny kontakt z ludźmi, zarówno pracownikami i klientami 
Bardzo dobra organizacja pracy
Mile widziane doświadczenie w sprzedaży marki premium
Komunikatywna znajomość języka angielskiego
Mile widziane zainteresowanie gotowaniem i jedzenie


Więcej o nas: www.lecreuset.com 

Prosimy o przesyłanie aplikacji CV, LM wraz ze zdjęciem na adres :

<piaseczno.storemanager.pl@lecreuset.com>

Jednocześnie prosimy o dołączenie do aplikacji następującej klauzuli: 
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)

TATUUM

Salon TATUUM w Centrum Handlowym Designer Outlet  poszukuje osoby do pracy w charakterze SPRZEDAWCY   Oczekiwania: - umiejętność pracy w zespole - komunikatywność i otwartość - dyspozycyjność - zaangażowanie - mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta   Oferujemy zatrudnienie od zaraz w oparciu o umowę o pracę. CV prosimy przesłać na adres rpl028(at)kan.pl lub dostarczyć osobiście.

Celebrity

Firma Celebrity do Outletu w Piasecznie w Designer Outlet Warszawa  poszukuje kandydatów na stanowisko:

Sprzedawca kobieta, mężczyzna

Umowa o pracę

Umowa na okres próbny 1 m-c ( po okresie próbnym możliwość przedłużenia umowy na czas określony na 2 lata)

Miejsce pracy: Piaseczno
Region: mazowieckie
Numer referencyjny: Asystent Sprzedaży – Designer Outlet Warszawa
Wymagania:

  • doświadczenie w handlu
  • obsługa komputera
  • dyspozycyjność
  • umiejętność pracy w zespole
  • otwartość w kontaktach z klientem
  • znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym


Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za:

  • obsługę klienta
  • przygotowanie towaru do sprzedaży
  • dbanie o ekspozycję towaru
  • obsługę programu komputerowego
  • utrzymanie porządku w sklepie


Oferujemy:

  •  pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  •  miłą atmosferę
  •  pracę w młodym zespole


CV ze zdjęciem proszę wysyłać na adres sekretariat@celebritybycb.com

PANDORA

PANDORA to jedna z największych firm jubilerskich o zasięgu międzynarodowym,

która daje możliwość wyrażenia własnej indywidualności, poprzez wyjątkową, nowoczesną oraz wysokiej jakości biżuterię w przystępnych cenach.

To firma o wyjątkowej kulturze organizacyjnej opartej na wzajemnym szacunku, zaufaniu i swobodzie działania.

 Pandora zatrudnia ponad 18 000 osób na świecie, a jej biżuteria sprzedawana jest w 100 krajach poprzez 9 300 punktów sprzedaży.

Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy pracownika na stanowisko :

Konsultant ds. Sprzedaży

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna min. za  :

  aktywną obsługę klienta

  dbałość o odpowiednią prezentację produktów na Sali sprzedaży

   budowanie pozytywnych relacji z klientem

 

Od kandydatów oczekujemy :

  doświadczenia w sprzedaży i obsłudze klienta

  umiejętności pracy w zespole

  wysokiej motywacji i zaangażowania w wykonywane zadania

  znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym

  wysokiej kultury osobistej

 

Oferujemy:

 zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (1/2 etatu)

 pracę w dynamicznie rozwijającej się marce dóbr luksusowych o zasięgu międzynarodowym

 dostęp do rabatu na produkty  PANDORA

 przyjazną i inspirującą atmosferę pracy

 

CV prosimy kierować na adres : pl.sm.outlet-warszawa(at)pandorastores.net

 

             Praca w Pandora to szansa na rozwój w środowisku, które ponad wszystko ceni sobie inicjatywę, zespołowość i pasję!

Jeśli Twoim celem jest praca, wśród ludzi, którzy kreują świat pełen wartości i szczerych emocji poprzez sprzedaż wyjątkowej biżuterii, oraz która zapewnia rozwój w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku branży retail.

Symbiosis

Lubisz modę i świetnie czujesz się w otoczeniu produktów premium?

Poszukujesz stabilnej pracy z ludźmi, którzy docenią Twoje doświadczenie i zaangażowanie?

Dołącz do naszego teamu i pracuj z najlepszymi. Zależy nam na tym byś był zawsze uśmiechnięty, gotowy do pomocy i podchodził odpowiedzialnie do swoich obowiązków.

W Symbiosis cenimy relacje i dbamy o świetną atmosferę. Aplikuj do nas na stanowisko:

DORADCA KLIENTA

 

            Co możemy Ci zaoferować:

  • umowę o pracę
  • możliwość rozwoju i awansu w stabilnej firmie
  • pracę w profesjonalnym i ambitnym zespole
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia
  • żniżki na nasze produkty
  • elastyczny grafik

DOŁĄCZ DO NAS!   Adres kontaktowy: s295(at)symbiosis.com.pl

Prosimy o zamieszczanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do procesu rekrutacji (Ustawa o ochronie danych osobowych z dn. 29.08.1997 r. Dz. U. 133, poz.883)".

Scotfree

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko Zastępcy Kierownika do sklepu odzieżowego Scotfree w Designer Outlet Warszawa

 

Zakres obowiązków:

* Kompleksowe zarządzanie oraz nadzorowanie działań związanych z funkcjonowaniem sklepu zgodnie ze standardami firmy

* Zarządzanie podległym personelem: rekrutacja, zatrudnianie oraz wprowadzanie pracowników do pracy zgodnie z polityką firmy

* Zarządzanie grafikami pracowników

* Motywowanie zespołu i budowanie pozytywnych relacji

* Prowadzenie dokumentacji finansowej oraz kontrola stanów magazynowych sklepu

* Realizacja planów sprzedażowych, analiza wyników oraz raportowanie pracy dla przełożonych

* Profesjonalna obsługa Klientów

* Prezentacja produktów zgodnie ze strategią marki oraz aranżacja przestrzeni handlowej sklepu

 

Wymagania:

Doświadczenia w zakresie zarządzania sklepem (mile widziane doświadczenie w branży odzieżowej)

Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i związane z zarządzaniem

Umiejętność planowania pracy własnej oraz  podległego zespołu

Zaangażowanie w wykonywane obowiązki

Umiejętność komunikacji w kontaktach z klientem

Silna orientacja na wyniki i realizację celów

Otwartości na zmiany, kreatywność

Wysoka kultura osobista

Samodzielność w działaniu oraz odpowiedzialność za podjęte decyzje

 

Oferujemy:

Stabilne zatrudnienie

Możliwość zarządzania placówką o prestiżowej marce

Pracę w dynamicznym zespole i miłej atmosferze

 CV na adres: piaseczno(at)scotfree.eu

Hogl

- Sprzedawca

- Cały etat

- Umowa o prace

Anna.Kalman(at)hoegl.com lub osobiście złożenie w sklepie.

TOM TAILOR

TOM TAILOR GROUP szuka:

doradcy w zakresie ubioru (k/m)

Międzynarodowa i ekspansywna grupa TOM TAILOR jest modowym i lifestylowym koncernem, gdzie stawia się na wysoką jakość w świecie marek, szybkie podążanie za trendami i celebrowanie życia.

Dwie marki, które dzisiaj rozwijają się pod parasolem grupy: TOM TAILOR i BONITA są dostępne w 1.400 sklepach detalicznych w 35 krajach. TOM TAILOR i BONITA zatrudnia 6.500 współpracowników.

Do dalszego rozwoju potrzebujemy Ciebie!

Twoje obowiązki:

  • Oferujesz profesjonalne wsparcie dla naszych klientów.
  • Komercyjnie pokazujesz nasz produkt i tym samym wzbudzasz zainteresowanie klientów.
  • Sprawdzasz potrzeby produktowe sklepu, by zapewnić klientowi stałą jego dostępność.
  • Dbasz, by produkt został wyłożony na czas, bo tak dbasz o wyniki sprzedaży.

Nasze wymagania:

  • Masz doświadczenie w kontaktach z klientem.
  • Masz doświadczenie w pracy w branży odzieżowej.
  • Prezentujesz postawę: Klient jest najważniejszy.
  • Chętnie pracujesz w zespole, jesteś niezawodny i elastyczny.

kontakt outlet.piaseczno@tom-tailor.com

VERO MODA

Jeśli jesteś osobą:

  • energiczną i kreatywną
  • lubisz kontakt z ludźmi
  • interesujesz się modą 

dołącz do naszego zespołu jako:

SPRZEDAWCA -
DORADCA KLIENTA VERO MODA

Miejsce pracy: Piaseczno

Osoba którą zatrudnimy odpowiedzialna będzie za:

  • Obsługa klienta zgodna ze standardami firmy
  • Dbanie o ekspozycję  towaru
  • Przyjmowanie i rozkładanie dostaw
  • Utrzymanie porządku w magazynie 

Oczekujemy:

  • Pracowitość i zaangażowanie
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Wysoka kultura osobista
  • Status osoby uczącej się

Oferujemy:

  • Ciekawą i dynamiczną pracę w zgranym zespole
  • Miłą atmosferę w pracy
  • Forma zatrudnienia: umowa o prace

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres vmpol394252@bestseller.com lub pozostawienie w sklepie.

SKECHERS

A global footwear leader, SKECHERS is known for its fashionable lifestyle collections, fun-loving kids’ looks, and now award-winning performance footwear. The core of SKECHERS' success has always been our dedicated employees. Our goal is to create a work environment that is professional, fun and enjoyable!

W związku z rozwojem poszukujemy pracowników na stanowisko:

KIEROWNIK ZMIANY

Miejsce pracy: Designer Outlet, Piaseczno

 

Zakres obowiązków:

  • Profesjonalna obsługa klienta
  • Aktywna sprzedaż i dążenie do najlepszych wyników
  • Motywowanie zespołu
  • Organizowanie pracy podczas nieobecności kierownika sklepu
  • Rozkładanie, uzupełnianie oraz dbałość o ekspozycję towarów
  • Utrzymanie porządku w sklepie

 

Wymagania:

  • Dyspozycyjność
  • Odpowiedzialność i zaangażowanie w pracę
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Zdolności przywódcze i dobra organizacja pracy
  • Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym

 

Oferujemy:

  • Bardzo dobrą atmosferę w pracy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie z systemem premiowym
  • Umowę na pełny wymiar czasu pracy
  • Możliwość rozwoju zawodowego

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: mateuszb@eu.skechers.com

W CV prosimy o zamieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).

SKECHERS

A global footwear leader, SKECHERS is known for its fashionable lifestyle collections, fun-loving kids’ looks, and now award-winning performance footwear. The core of SKECHERS' success has always been our dedicated employees. Our goal is to create a work environment that is professional, fun and enjoyable!

W związku z rozwojem firmy poszukujemy pracowników na stanowisko:

SPRZEDAWCA

Miejsce pracy: Designer Outlet, Piaseczno

 

Zakres obowiązków:

  • Profesjonalna obsługa klienta
  • Aktywna sprzedaż i dążenie do najlepszych wyników
  • Obsługa kasy fiskalnej
  • Rozkładanie, uzupełnianie oraz dbałość o ekspozycję towarów
  • Utrzymanie porządku w sklepie

 

Wymagania:

  • Dyspozycyjność
  • Odpowiedzialność i zaangażowanie w pracę

 

Oferujemy:

  • Bardzo dobrą atmosferę w pracy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie z systemem premiowym
  • Umowę o pracę na niepełny wymiar czasu pracy
  • Elastyczne godziny pracy
  • Możliwość rozwoju zawodowego

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV i wpisanie w wiadomości jaki wymiar czasu pracy na adres e-mail: mateuszb@eu.skechers.com

W CV prosimy o zamieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).

CHRONO

CHRONO to sieć butików firmowych wyłącznego dystrybutora marek ORIS, Frederique Constant, Alpina, Candino, Jaguar, Festina, Lotus oraz Calypso.

DO BUTIKU Z ZEGARKAMI POSZUKUJEMY KANDYDATÓW NA STANOWISKO DORADCA KLIENTA

Piaseczno, CH Designer Outlet

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za profesjonalną obsługę klienta butiku, budowanie pozytywnych relacji w kontakcie z klientem oraz realizację planów sprzedaży.

OCZEKIWANIA:

  • doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej i obsłudze klienta
  • otwartość na nową wiedzę i wyzwania
  • łatwość nawiązywania relacji
  • chęć rozwoju
  • zaangażowanie i pozytywne nastawienie do życia
  • doświadczenie w sprzedaży marek premium będzie dodatkowym autem dyspozycyjność do pracy w weekendy

OFERUJEMY:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • wynagrodzenie składające się z części stałej i premii uznaniowej
  • pakiet szkoleń rozwojowych
  • pracę w znanej marce

BUDUJ Z NAMI SILNĄ MARKĘ I DOŁĄCZ DO ZESPOŁU CHRONO!

WYŚLIJ SWOJĄ APLIKACJĘ NA ADRES: outlet@janeba-time.pl LUB ZŁÓŻ CV OSOBIŚCIE W NASZYM SKLEPIE

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)".

Solar

Solar to czołowa polska marka, która każdego dnia inspiruje kobiety. Jesteśmy laureatem wielu branżowych wyróżnień m.in. „Doskonałości Mody” magazynu Twój Styl, wyróżnienie magazynu Forbes „Diamenty Forbesa”, wielokrotnie otrzymaliśmy „Laur Klienta”, nagrodę przyznawaną bezpośrednio przez konsumentów. Ciągle się rozwijając, poszukujemy entuzjastycznych osób, by wspólnie z nami zdobywały dalsze doświadczenia i budowały coraz lepszy SOLAR. Praca w Solar, to praca wśród pozytywnie nastawionych ludzi, w otoczeniu modnych i najlepszych jakościowo rzeczy oraz nowoczesnych wnętrz sklepowych.

Poszukujemy osobę na stanowisko:

SPRZEDAWCA

(cały etat)

Designer Outlet Warszawa

Miejsce pracy: Warszawa/Piaseczno

Sprzedawca Sklepu Solar, to osoba aktywnie uczestnicząca w obsłudze klienta (będąca zarówno sprzedawcą jak i doradcą klienta), współpracująca z całym zespołem sklepu, dbająca o wygląd i wystrój sklepu.

Jeśli jesteś osobą entuzjastycznie nastawioną do życia, lubisz kontakt z ludźmi i pasjonuje Cię moda, wówczas możemy zaoferować:

  • Ciekawą pracę w perspektywicznej i prestiżowej firmie,
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie oraz rozbudowany system motywacyjny,
  • System profesjonalnych szkoleń oraz indywidualna ścieżka rozwoju,
  • Szansę rozwijania umiejętności w zakresie: profesjonalnej obsługi klienta, stylizacji, ekspozycji,
  • Możliwość przystąpienia na korzystnych warunkach do programu prywatnej opieki medycznej i grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie,
  • Rabaty na zakupy w sklepach firmowych Solar,
  • Strój służbowy z bieżącej kolekcji Solar,
  • Przyjazną atmosferę.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wraz z moimi dodatkowymi danymi osobowymi zawartymi w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu niniejszej rekrutacji oraz przyszłych rekrutacji prowadzonych przez spółkę SOLAR COMPANY S.A.”

 

BYTOM

Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
DORADCA KLIENTA
Miejsce pracy: Warszawa, CH Designer Outlet

Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie m.in. za aktywną obsługę Klienta, dbanie o wystrój i wygląd ekspozycji oraz realizację planów sprzedażowych. 
Idealny kandydat to osoba:
• komunikatywna, otwarta na budowanie aktywnych i trwałych relacji z Klientem,
• energiczna, pogodna, uczciwa i życzliwa,
• ambitna, zaangażowana i nastawiona na sukces, 
• lubiąca pracę zespołową,
• dobrze czująca się w asortymencie odzieżowym,
• dyspozycyjna i gotowa do pracy w systemie zmianowym oraz w weekendy.

Oferujemy:
• umowę o pracę,
• atrakcyjny system premiowy,
• możliwość rozwijania umiejętności w zakresie profesjonalnej obsługi Klienta oraz rozszerzenia kompetencji,
• ciekawe doświadczenia zawodowe w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
• pracę w przyjaznej atmosferze w zespole pełnym energii i zapału,
• na starcie zapewniamy wdrożenie i wsparcie.

Jeśli chcesz dołączyć do Naszego Zespołu i rozwijać się razem z nami prześlij nam swoje CV na adres mailowykawoj1976(at)gmail.com .

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.)”

umowa o pracę/umowa zlecenia

4F

Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:

Zastępca Kierownika Sklepu 4F

Miejsce pracy: Designer Outlet Piaseczno
 
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:

  • realizację wyznaczonego planu sprzedaży
  • efektywne zarządzanie podległym personelem
  • profesjonalną obsługę klienta
  • dbałość o zgodny ze standardami wizerunek salonu.

    Od kandydatów oczekujemy:
  • aktywnego zainteresowania sportem
  • doświadczenia w współzarządzaniu salonem sprzedaży lub w prowadzeniu zmiany
  • umiejętności zarządzania personelem
  • znajomości technik sprzedaży
  • dynamizmu i zdecydowania w działaniu
  • silnej orientacji na cel

wysokich zdolności interpersonalnych i organizacyjnych.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na podany adres mailowy.

Prosimy o dopisanie klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o ochronie danych osobowych Dz.U Nr 133 poz. 883).    

MANGO

Sklep MANGO w Designer Outlet Warszawa poszukuje osób na stanowisko sprzedawca w pełnym i niepełnym wymiarze godzin.

Oferujemy

  • stabilne i stałe zatrudnienie.
  • pensje w postaci podstawy i atrakcyjnych premii,
  • uniform 4 razy do roku
  • po roku pracy trzynastą pensję!

Oferty prosimy składać osobiście w sklepie lub przesyłać na adres tda00585(at)o2.pl

BIG STAR

Stanowisko: SPRZEDAWCA

zakres obowiązków :

  • obsługa klienta zgodnie ze standardami BSL
  • obsługa stanowiska kasowego,
  • dbanie o wygląd i wystrój salonu,
  • uzupełnianie asortymentu sprzedawanego towaru.

wymagania:

  • umiejętność pracy w zespole,
  • silna motywacja do pracy,
  • mile doświadczenie w obsłudze klienta.
  • Oferujemy:
  • dogodny równoważny system pracy,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • pracę dla znanej marki.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres rekrutacja(at)bigstar.com.pl lub pozostawienie u kierownika w sklepie.

W temacie maila prosimy wpisać : sprzedawca Piaseczno

 

ONLY

Bestseller Retail Sp. z o.o. jest prężnie działającą międzynarodową firmą istniejącą na rynku polskim od 1994r. Na terenie całego kraju posiada sieć sklepów oryginalnej odzieży marki ONLY.

ZATRUDNIMY - SPRZEDAWCĘ

Oczekiwania:

  • Status studenta ( wiek do 26 lat)
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Komunikatywność i otwartość
  • Dyspozycyjność
  • Mile widziane doświadczenie z zakresu obsługi klienta.

    Oferujemy:
  • Praca w dynamicznym zespole
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Pakiet szkoleń
  • Elastyczny czas pracy

    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie danych osobowych Dz.U. nr 133 poz.883)".

 

 

MAMMUT

Nowo otwarty sklep MAMMUT w centrum handlowym Designer Outlet poszukuje osób do pracy w charakterze sprzedawcy/doradcy klienta

Miejsce pracy: Piaseczno, Designer Outlet

 

Wymagania :

  •  doświadczenie w pracy na stanowisku sprzedawcy
  •  umiejętność współpracy w zespole
  •  zaangażowanie w wykonywane obowiązki
  •  zainteresowanie tematyką górska
  •  orientacja w branży outdoorowej – mile widziana
  • aktywny tryb życia, zamiłowanie do sportu
  •  mile widziane również osoby studiujące

Oferujemy:

  •  ELASTYCZNY GRAFIK
  •  motywacyjny system wynagrodzeń
  •  atrakcyjne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenie
  •  przyjazną atmosferę pracy
  •  pełną wyzwań pracę w zgranym zespole

CV wraz z listem motywacyjnym prosimy nadsyłać na adres:

j.bodzinski(at)uni-sport.pl

LE CREUSET

Francuska marka Le Creuset specjalizuje się w naczyniach do gotowania i serwowania jedzenia oraz profesjonalnych akcesoriach do wina. Le Creuset jest marką znaną na całym świecie, a teraz wchodzi do Polski!

Do naszego sklepu w Designer Outlet Warszawa szukamy:

DORADCA KLIENTA / SPRZEDAWCA 

 (PRACA NA PEŁNY ETAT lub PÓŁ ETATU, również w weekendy; miejsce pracy: Piaseczno koło Warszawy)

Właśnie teraz masz możliwość wzięcia udziału w wyjątkowym projekcie! Dołącz do nas i zobacz jak Polacy pokochają gotowanie w wyjątkowych naczyniach Le Creuset.

 

Co oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w międzynarodowym środowisku 
  • Świetną atmosferę pracy
  • Możliwość rozwoju zawodowego oraz dużą samodzielność
  • Elastyczne godziny pracy
  • Pracę z produktami świetnej jakości, które klienci kochają
  • Zniżkę na zakup produktów Le Creuset

Twoje obowiązki:

  • Doskonała obsługa klienta i orientacja na sprzedaż
  • Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych
  • Dbałość o właściwą ekspozycję towarów
  • Dbałość o czystość

Prosimy o przesyłanie CV na adres:

piaseczno.shopmanager.pl(at)lecreuset.com lub o pozostawienie aplikacji w naszym sklepie w Piasecznie.

COFFEE CAN

Coffee Can - Kawy i Herbaty Świata

Stanowisko: Sprzedawca

Producent herbat oraz Właściciel ogólnopolskiej sieci specjalistycznych sklepów z kawą i herbatą świata zatrudni sprzedawców na stoisko Coffee Can-Kawy i Herbaty Świata (Designer Outlet PIASECZNO) 

Główne zadania sprzedawcy:

  • doradztwo przy doborze sprzedawanych produktów,
  • profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa klienta,
  • zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów

    Wymagania:
  • podstawowa znajomość rodzajów herbat i kaw oraz sposobów ich parzenia,
  • dobra znajomość obsługi komputera,
  • mile widziane doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta, umiejętność obsługi kasy fiskalnej i terminala

    Jeżeli:
  • jesteś uśmiechnięta/uśmiechnięty i dobrze odnajdujesz się wśród najlepszych kaw i herbat świata
  • jesteś ambitna/ambitny
  • lubisz kontakt z ludźmi

    Wyślij swoje cv na adres dagmarahezner@interion.pl

    Oferujemy:
  • korzystne, stabilne warunki zatrudnienia
  • pracę w miłej atmosferze!
  • szkolenia dotyczące wiedzy o herbatach i kawach
  • liczne bonusy rzeczowe
  • dofinansowanie do karty Multisport
    W treści odpowiedzi prosimy o informację, w które dni w tygodniu jest się dyspozycyjnym.
    Sklep z największym w regionie wyborem wysokogatunkowych herbat i kaw z najlepszych ogrodów i plantacji świata.
    W naszym asortymencie znajdują się herbaty : białe, czarne, czerwone Pu-Erh, kwitnące, zielone, napary owocowe, Rooibos, zioła, Yerba Mate z akcesoriami (Matero, Bombile itp.), dodatki, akcesoria do herbaty
    Jedyna w Polsce sieć sklepów z pełną ofertą kilkudziesięciu rodzajów kaw Lavazza i Segafredo oraz wielu innych włoskich kaw.
    Uprzejmie informujemy, że będziemy kontaktować się z wybranymi kandydatami.
CLEMENTE

Sklep CLEMENTE zatrudni osobę na stanowisko sprzedawcy 

Forma zatrudnienia : 3/4 etatu  ( umowa zlecenie/ umowa o pracę )

Kontakt :piaseczno(at)clementeshoes.com

 

 

DUKA

SPRZEDAWCA- POMOC ŚWIĄTECZNA

UMOWA ZLECENIE/ UMOWA O PRACĘ

kierownik.piaseczno@duka.com

4F

W związku z dynamicznym rozwojem marki poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:

Sprzedawca

Lokalizacja: 4F w Designer Outlet Piaseczno

Wymiary pracy: 1/2, 3/4 etatu lub 1 etat

Typ umowy: Umowa zlecenie lub umowa o pracę

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:

• aktywną, zgodną ze standardami obsługę Klienta

• budowanie długotrwałych relacji z Klientami

• dbanie o odpowiedni wizerunek salonu

Od kandydatów oczekujemy:

• aktywnego zainteresowania sportem

• wykształcenia min. Średniego

• optymizmu i komunikatywności

• zaangażowania w wykonywaną pracę

• dyspozycyjności

Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta w branży odzieżowej lub sportowej.

Oferujemy:

• możliwość rozwoju zawodowego w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku

• pracę w młodym i dynamicznym zespole

• udział w ciekawych projektach na skalę całej sieci

• zniżki na nasze produkty

• szkolenia ze sprzedaży i obsługi klienta

• atrakcyjny system premiowy

Osoby zainteresowane pracą, proszone są o przesłanie swojego CV ze zdjęciem.

na adres ps2(at)4f.com.pl

W CV prosimy o zamieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie
moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb
niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia
29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z
2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)"

Camel Active

Międzynarodowa firma z branży Retail (Fashion)

poszukuje osób na następujące stanowisko:

 

DORADCA KLIENTA
SPRZEDAWCA

(umowa o pracę / umowa zlecenie)

 

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • Aktywna sprzedaż oraz fachowe doradztwo w zakresie oferowanych produktów
  • Profesjonalna obsługa Klientów i prezentacja towaru
  • Dbałość o wizerunek sklepu i marki
  • Współpraca z całym zespołem

 

OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY:

  • Wysokiej kultury osobistej i komunikatywności
  • Doświadczenia w branży odzieżowej lub pokrewnej
  • Silnej motywacji do pracy
  • Znajomości technik sprzedaży i obsługi Klientów
  • Łatwości nawiązywania kontaktów oraz budowania relacji z Klientem

 

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • Atrakcyjny pakiet socjalny
  • Możliwość rozwoju

   

Kandydaci spełniający powyższe wymagania, proszeni są o przesłanie swoich aplikacji na adres praca.piaseczno@bultel.pl

 

Z góry dziękujemy za przesłanie aplikacji.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

 

W aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie na potrzeby realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 1997 nr 133, poz. 883)."

Lee Wrangler

Poszukujemy doradcy klienta do sklepu Lee Wrangler w Piasecznie.

Oferujemy:

  • Umowę zlecenie/ umowę o pracę
  • Wynagrodzenie podstawa + premia
  • Elastyczny grafik 
  • Szkolenie z zakresu standardów obsługi klienta
  • Pracę z ludźmi zaangażowanymi w rozwój marki, obcowanie z najnowszymi trendami

Oczekujemy:

  • Łatwości nawiązywania kontaktów oraz budowania relacji z klientem
  • Umiejętności pracy w zespole oraz dobrej organizacji pracy
  • Optymizmu i zaangażowania w pracę
  • Wykształcenie min. średnie
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku

Praca polega na:

  • Aktywnej sprzedaży oraz fachowym doradztwie w zakresie oferowanych produktów przez firmę
  • Obsłudze klienta w zgodzie ze standardami firmy
  • Dbaniu o wygląd i wystrój salonu

    Prosimy o wysyłanie CV ze zdjęciem na adres: veadesigneroutletwarszawa(at)gmail.com

umowa zlecenia

EUROFIRANY

Obecnie poszukujemy sprzedawców do pracy na stoiska świąteczne

 

 ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

•               Obsługa klienta,

•               Obsługa kasy,

•               Doradztwo w zakresie sprzedawanego asortymentu.

 

WYMAGANIA:

•               Dyspozycyjność,

•               Komunikatywność, entuzjazm oraz zaangażowanie,

•               Umiejętność współpracy w zespole,

•               Doświadczenie w sprzedaży będzie  dodatkowym atutem,

•               Mile widziany status studenta.

 

OFERUJEMY:

•               Motywacyjny system wynagrodzeń (stawka godzinowa oraz prowizja od sprzedaży)

•               Miłą atmosferę w  pracy,

•               Elastyczny czas pracy,

•               Umowę zlecenie

Osoby zainteresowane ogłoszeniem prosimy o przesłanie CV na poniższy adres: anetak@eurofirany.com.pl

REEBOK

Zatrudnimy pracownika

  • osoby dyspozycyjne ( uczące się  ) 
  • stanowisko sprzedawca
  • umowa zlecenie

CV proszę przesyłać na adres e-mail

piaseczno(at)mastersport.pl

LEE COOPER

Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko: Sprzedawca 
Miejsce pracy: Designer Outlet Warszawa 
Od kandydatów oczekujemy: 

  • dyspozycyjności i komunikatywności 
  • umiejętności pracy w zespole 

zaangażowania i nastawienia na realizację planów sprzedażowych 

Praca na umowę o dzieło; tylko osoby pełnoletnie i uczące się/studiujące. 
CV ze zdjęciem prosimy przesyłać na adres piaseczno(at)leecooper.pl

Le Creuset

Francuska marka Le Creuset specjalizuje się w naczyniach do gotowania i serwowania jedzenia oraz profesjonalnych akcesoriach do wina. Le Creuset jest marką znaną na całym świecie, a teraz wchodzi do Polski!

Do naszego sklepu w Fashion House Outlet Piaseczno szukamy:

DORADCA KLIENTA / SPRZEDAWCA / umowa zlecenie/ praca od zaraz
(PRACA NA PÓŁ ETATU, głównie w weekendy); miejsce pracy: Piaseczno koło Warszawy)

Preferowani studenci studiów dziennych.

Właśnie teraz masz możliwość wzięcia udziału w wyjątkowym projekcie! Dołącz do nas i zobacz jak Polacy pokochają gotowanie w wyjątkowych naczyniach Le Creuset.

Co oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w międzynarodowym środowisku 
Świetną atmosferę pracy
Możliwość rozwoju zawodowego oraz dużą samodzielność
Elastyczne godziny pracy
Pracę z produktami świetnej jakości, które klienci kochają
Zniżkę na zakup produktów Le Creuset

Twoje obowiązki:
Doskonała obsługa klienta i orientacja na sprzedaż
Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych
Dbałość o właściwą ekspozycję towarów
Dbałość o czystość

Nasze oczekiwania:
Komunikatywność, odwaga, pozytywne podejście do życia
Świetny kontakt z ludźmi, zarówno pracownikami i klientami 
Mile widziane doświadczenie w sprzedaży marki premium
Komunikatywna znajomość języka angielskiego
Tylko osoby pełnoletnie 
Mile widziane zainteresowanie gotowaniem i jedzeniem 


Prosimy o przesyłanie aplikacji CV, LM wraz ze zdjęciem na adres :

<piaseczno.storemanager.pl@lecreuset.com>

Więcej o nas: www.lecreuset.com 

Jednocześnie prosimy o dołączenie do aplikacji następującej klauzuli: 
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)

SCOTFREE

Zatrudnimy Doradcę klienta  w sklepie Scotfree

Nasze oczekiwania:

- łatwość w nawiązywaniu kontaktów,

- umiejętność szybkiego uczenia się,

- zdolności manualne mile widziane,

- chęć uczestnictwa w rozwoju firmy,

- dyspozycyjność,

- doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV (ze zdjęciem) na adres e-mail
piaseczno(at)scotfree.eu lub osobiste składanie w sklepie. Umowa zlecenie

Perfumeria Lola Points

Poszukujemy osób zainteresowanych podjęciem pracy przy pakowaniu lekkiego towaru w perfumerii Lola Points. Oferujemy Umowę zlecenie na pół etatu. 
Zainteresowane osoby proszę o przesłanie CV na maila anna.piotrowska(at)gmail.com

CLEMENTE

Sklep CLEMENTE zatrudni osobę na stanowisko sprzedawcy 

Forma zatrudnienia : 1/2 etatu  ( umowa zlecenie )

Kontakt :piaseczno(at)clementeshoes.com

Produkt został dodany do listy życzeń

Moja lista życzeń

Moja lista życzeń jest pusta