Skorzystaj z okazji.

OFERTY PRACY

Moda łączy. Znajdziesz tu najnowsze oferty pracy sklepach Designer Outlet Warszawa.

umowa o pracę

VILLEROY & BOCH

Villeroy&Boch marka, która zachwyca wzornictwem i jakością. Od 1748 r jest producentem porcelany stołowej, ceramiki sanitarnej i płytek.

Dziś Villeroy&Boch jest marką, która nie przestaje zachwycać i inspirować ludzi na całym świecie – dzięki innowacyjnym pomysłom i technikom, oryginalnym kształtem i zaskakującym wzornictwem oraz kolekcjom dopasowanym do potrzeb każdego. Wysoka jakość produktów sprawia, ze Villeroy&Boch nie ma sobie równych, a wiele kolekcji i produktów otrzymało nagrody za wzornictwo.

Do naszego Outletu poszukujemy osoby na stanowisko

Sprzedawca

½ etatu

Oferujemy:

  • zatrudnienie na umowę o pracę
  • świadczenia socjalne
  • prywatną opiekę medyczną
  • stałe wynagrodzenie z systemem premiowym
  • szkolenia produktowe
  • przyjazną atmosferę pracy

Wymagania:

  • min 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • efektywna obsługa klienta
  • zaangażowanie w wykonywaną pracę
  • wysoka kultura osobista
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • nastawienie na realizację celów własnych i firmy

Prosimy przesyłać CV wraz ze zdjęciem na adres: outlet.piaseczno@villeroy-boch.com
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

TRESPASS

Praca na stanowisku Sprzedawca - Doradca klienta w salonie Trespass

Wymagania:

  • otwartość na kontakt z klientem
  • uprzejmość i pogody ducha
  • uczciwość
  • umiejętność pracy w zespole
  • doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutem
  • znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • pracę w młodym i dynamicznym zespole
  • rozwój zawodowy
  • elastyczne godziny pracy
  • umowę o pracę i stabilne zatrudnienie

    Adres kontaktowy: manager.piaseczno@trespass.com<manager.piaseczno@trespass.com> lub aemkae@interia.pl
    W treści maila proszę wpisać: Rekrutacja Piaseczno Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
    W przesłanych dokumentach prosimy zawrzeć następującą klauzulę:
    Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. nr 133 poz. 883).
TRIUMPH

Triumph International należy do światowej czołówki firm z sektora bielizny damskiej, nocnej i strojów kąpielowych. Nasze kluczowe marki Triumph® i sloggi® dostępne są w ponad 120 krajach na całym świecie. 

Poszukujemy kandydatów na stanowisko:
SPRZEDAWCA - KONSULTANT  w wymiarze 1/1 etatu

Miejsce pracy: Piaseczno – Designer Outlet Warszawa

 

Zakres odpowiedzialności:

  • profesjonalna obsługa klienta na najwyższym poziomie, zgodnie ze standardami firmy
  • aktywna sprzedaż oraz fachowe doradztwo w zakresie oferowanych produktów
  • monitorowanie oraz realizacja wskaźników sprzedażowych
  • dbanie wizerunek salonu zgodnie zasadami visual merchandisingu

 

Zapraszamy do aplikowania osoby, które:

  • posiadają co najmniej roczne doświadczenie w obsłudze klienta
  • mają min. średnie wykształcenie
  • mają w sobie pasję do aktywnej sprzedaży
  • potrafią pracować z celami sprzedażowymi
  • posiadają wysokie zdolności komunikacyjne i interpersonalne
  • wyróżniają się znajomością technik sprzedaży i umiejętnością zastosowania ich w praktyce

 

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • motywacyjny system wynagrodzeń
  • system profesjonalnych szkoleń
  • bezpłatną prywatną opiekę medyczną
  • kartę sportowo-rekreacyjną MultiSport oraz kartę rabatową na firmowe produkty

Prosimy przesyłać CV na adres foc.piaseczno(at)gmail.com

SOUL

Sklep SOUL w Designer Outlet Warszawa oferujący obuwie znanych marek Converse, CAT, Merrell poszukuje osoby na stanowisko SPRZEDAWCY-KASJERA.­­­

Zadania:

  • obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy,
  • aktywna sprzedaż oferowanych produktów,
  • budowanie pozytywnego wizerunku firmy.

Oczekiwania:

  • łatwość nawiązywania kontaktów i chęć pracy z ludźmi,
  • dyspozycyjność,
  • motywacja do pracy,

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  •  pracę w młodym, dynamicznym zespole,
  • zdobycie doświadczenia w pracy ze znanymi markami, 

CV można przesyłać na adres fhw.ccm(at)soulshop.pl lub dostarczyć osobiście.

TOMMY HILFIGER

Do naszego dynamicznego zespołu w Fashion House Piaseczno poszukujemy aktualnie osoby na stanowisko

SPRZEDAWCA – DORADCA KLIENTA (M/K)

 

OPIS STANOWISKA

  • profesjonalna obsługa Klienta
  • doradztwo w zakresie doboru oferowanych przez nas produktów
  • budowanie długofalowych relacji z Klientem
  • dbanie o estetyczny wygląd salonu

OCZEKIWANIA:

  • doświadczenie w sprzedaży i indywidualnej obsłudze klienta
  • łatwość nawiązywania kontaktów oraz budowania relacji z klientem
  • optymizm, rzetelność i zaangażowanie w pracę
  • wysoka kultura osobista

OFERUJEMY:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie i benefity dodatkowe
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • przyjazną atmosferę w pracy

 

JOIN THE HILFIGERS !

ABY DOŁĄCZYĆ DO NASZEGO ZESPOŁU WYŚLIJ SWOJĄ APLIKACJĘ NA ADRES: jobspl(at)tommy.com

Z DOPISKIEM PIASECZNO LUB ZŁÓŻ CV OSOBIŚCIE W NASZYM SKLEPIE

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)".

LIU JO

Poszukujemy pracownika na stanowisko Asystenta sprzedaży do salonu LIU JO

Opis stanowiska:

  • Obsługa klienta
  • Budowanie relacji z klientem
  • Przyjmowanie dostaw
  • Dbanie o ekspozycję towaru

Oczekiwania:

  • doświadczenie na stanowisku sprzedawcy
  • zaangażowanie w pracę
  • wysoka kultura osobista

Oferujemy:

  • umowę o pracę
  • przyjazną atmosferę w pracy

Aby dołączyć do zespołu Liu Jo wyślij swoje CV na adres: info@liujopolska.pl

CALVIN KLEIN

Do naszego dynamicznego zespołu w Designer Outlet Piaseczno poszukujemy aktualnie osoby na stanowisko

SPRZEDAWCA – DORADCA KLIENTA (M/K)

 

OPIS STANOWISKA

  • profesjonalna obsługa Klienta
  • doradztwo w zakresie doboru oferowanych przez nas produktów
  • budowanie długofalowych relacji z Klientem
  • dbanie o estetyczny wygląd salonu

OCZEKIWANIA:

  • doświadczenie w sprzedaży i indywidualnej obsłudze klienta
  • łatwość nawiązywania kontaktów oraz budowania relacji z klientem
  • optymizm, rzetelność i zaangażowanie w pracę
  • wysoka kultura osobista

OFERUJEMY:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie i benefity dodatkowe
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • przyjazną atmosferę w pracy

ABY DOŁĄCZYĆ DO NASZEGO ZESPOŁU WYŚLIJ SWOJĄ APLIKACJĘ NA ADRES: jobspl(at)ck.com 

Z DOPISKIEM PIASECZNO

LUB ZŁÓŻ CV OSOBIŚCIE W NASZYM SKLEPIE

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)".

LAVARD

LAVARD to najprężniej rozwijająca się marka odzieżowa w Polsce. Wieloletnie doświadczenie produkcyjne firmy LAVARD w połączeniu z potencjałem ludzkim zatrudnionych specjalistów zaowocowały szeroko pojętym pozycjonowaniem marki, jako lidera w świecie mody męskiej produkowanej w Polsce. Obecnie marka posiada ponad 90 Salonów Firmowych, zatrudniając ponad 500 zadowolonych pracowników.

W związku z ciągłym rozwojem poszukujemy osób na stanowisko:

 

Doradca Klienta w Salonie Firmowym

Miejsce pracy: Piaseczno
Designer Outlet Warszawa


Osoba zatrudniona na stanowisku Doradca Klienta w Salonie Firmowym będzie odpowiedzialna za:

  • Profesjonalną obsługę Klientów
  • Stałą kontrolę jakości i wyników pracy (praca w oparciu o wskaźniki)
  • Dbałość o bardzo dobry wizerunek salonu firmowego
  • Nadzorowanie działań związanych z funkcjonowaniem salonu zgodnie ze standardami firmy


Od kandydatów oczekujemy:

  • Orientacji na realizację celów sprzedażowych i rozwojowych
  • Rozwiniętej umiejętność identyfikowania potrzeb i oczekiwań Klientów
  • Doświadczenia w branży
  • Umiejętności komunikacji w kontaktach z Klientem
  • Entuzjazmu oraz zaangażowania w wykonywane obowiązki
  • Samodzielności i dobrej organizacji pracy
  • Kreatywności i dynamiki w działaniu
  • Znajomości obsługi komputera
  • Umiejętności  zarządzania sobą i ludźmi
  • Doświadczenie w wykonaniu poprawek krawieckich będzie dodatkowym atutem


Oferujemy:

  • Umowę o pracę
  • Pełne świadczenia
  • System szkoleń
  • Atrakcyjne wynagrodzenie (systemy premiowania)
  • Możliwości szybkiego awansu na Kierownika Salonu Sprzedaży

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres mailowy: 204.piaseczno(at)lavard.pl

Zaznaczamy iż odpowiemy tylko na wybrane oferty.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. 
Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."

SKECHERS

A global footwear leader, SKECHERS is known for its fashionable lifestyle collections, fun-loving kids’ looks, and now award-winning performance footwear. The core of SKECHERS' success has always been our dedicated employees. Our goal is to create a work environment that is professional, fun and enjoyable!

W związku z rozwojem firmy poszukujemy pracowników na stanowisko:

SPRZEDAWCA

Miejsce pracy: Designer Outlet, Piaseczno

 

Zakres obowiązków:

  • Profesjonalna obsługa klienta
  • Aktywna sprzedaż i dążenie do najlepszych wyników
  • Obsługa kasy fiskalnej
  • Rozkładanie, uzupełnianie oraz dbałość o ekspozycję towarów
  • Utrzymanie porządku w sklepie

 

Wymagania:

  • Dyspozycyjność
  • Odpowiedzialność i zaangażowanie w pracę

 

Oferujemy:

  • Bardzo dobrą atmosferę w pracy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie z systemem premiowym
  • Umowę o pracę na niepełny wymiar czasu pracy
  • Elastyczne godziny pracy
  • Możliwość rozwoju zawodowego

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV i wpisanie w wiadomości jaki wymiar czasu pracy na adres e-mail: ewelinag@eu.skechers.com

 

W CV prosimy o zamieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).

DIGEL

Digel Polska Sp. z o.o.

Niemiecka Firma DIGEL już od ponad 77 lat jest producentem odzieży męskiej.

Zapraszamy na rozmowę kandydatów zainteresowanych pracą

w Designer Outlet Warszawa w Piasecznie w charakterze:

Sprzedawca - Doradca Klienta

Opis stanowiska:

  • aktywna obsługa klientów,
  • realizacja planów sprzedażowych,
  • dbanie o wystrój i estetykę salonu.

Wymagania:

  • umiejętność budowania długoterminowej relacji z klientem,
  • wysoka kultura osobista,
  • zainteresowanie modą będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • pracę w międzynarodowej firmie,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • umowę o pracę na czas nieokreślony,
  • stabilne warunki zatrudnienia,
  • szkolenia podwyższające kompetencje,
  • możliwość awansu i rozwoju.

Oferty prosimy przesyłać na adres: m.paszkowski(at)digel.pl

lub dostarczyć bezpośrednio do salonu Digel w Designer Outlet Warszawa.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Digel Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Zbiorowej 17 zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)."

Informujemy, że Administratorem danych jest Digel Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Zbiorowej 17.

Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

MUSTANG

Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko: 
Sprzedawca w wymiarze 1/1 etatu.
Miejsce pracy: Designer Outlet Warszawa w Piasecznie

Zakres obowiązków:
• Kompleksowa obsługa Klienta
• Realizacja planów sprzedażowych
• Dbałość o ekspozycję towarów
• Utrzymywanie porządku na sali sprzedaży

Oczekujemy:
• Dyspozycyjności 
• Wykształcenia minimum średniego
• Zainteresowania branżą modową
• Silnej orientacji na osiąganie wyznaczonych celów
• Wysokiej kultury osobistej
• Umiejętności pracy w zespole
• Doświadczenie w handlu/sprzedaży będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:
• Pracę w firmie o międzynarodowej renomie
• Umowę o pracę 
• Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe powiększone o bonus adekwatny do osiąganych wyników
• Zniżki na nasze produkty
Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesyłanie CV ze zdjęciem na adres: outlet.piaseczno(at)mustang.eu
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. W przesłanych dokumentach prosimy zawrzeć następującą klauzulę: Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. nr 133 poz. 883).

 

VERRI

Włoska firma z branży Retail zatrudni do nowo powstałego salonu VERRI POLSKA

ASYSTENTA SPRZEDAŻY

 

Osoba zatrudnione na w/w stanowisku odpowiedzialna będzie za:

  •  obsługę klientów zgodnie ze standardami firmy
  •  profesjonalne doradztwo oraz prezentację produktów
  •  obsługę kasy i terminala
  •  dbałość o wizerunek salonu

 

WYMGANE KWALIFIKACJE:

  •  doświadczenie  w sprzedaży odzieży męskiej 
  •  orientacja na realizację celów sprzedażowych 
  •  komunikatywność i umiejętność nawiązywania relacji z klientem
  •  zaangażowanie w wykonywane obowiązki
  •  samodzielność i dobra organizacja pracy
  •  umiejętność pracy w zespole

 

OFERUJEMY:

  •  pracę w prestiżowej firmie w sektorze marek Premium 
  •  zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  •  wynagrodzenie wraz z systemem premiowania
  •  możliwość rozwoju w strukturach firmy
  •  przyjazną atmosferę w pracy

Oferty prosimy wysyłać na adres m.walczynska(at)rdservices.com.pl z dopiskiem w temacie VERRI

ECCO

SPRZEDAWCA W SALONIE ECCO 

UMOWA O PRACĘ NA PEŁNY ETAT

 

Oczekujemy:

  • doświadczenia w sprzedaży (nie jest to warunek konieczny)
  • entuzjazmu i silnej motywacji
  • umiejętności pracy w zespole
  • wysokiej kultury osobistej, komunikatywności, poczucia humoru
  • pełnego zaangażowania oraz dyspozycyjności
  • mile widziana znajomość języka angielskiego

    Oferujemy:
  • atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet socjalny (np. „wczasy pod gruszą”)
  • prywatne ubezpieczenie medyczne
  • pracę w renomowanej i dynamicznie rozwijającej się firmie
  • możliwość nieustannego podnoszenia kwalifikacji oraz rozwoju zawodowego

    Zgłoszenia ze zdjęciem prosimy wysyłać na adres mailowy lub składać osobiście

w salonie Ecco w CH Designer Outlet Warszawa

piaseczno(at)eccoshops.com
lub piaseczno.manager(at)krm.ag

Le Creuset

Francuska marka Le Creuset specjalizuje się w naczyniach do gotowania i serwowania jedzenia oraz profesjonalnych akcesoriach do wina. Le Creuset jest marką znaną na całym świecie, a teraz wchodzi do Polski!
 

Do naszego sklepu w Fashion House Outlet Piaseczno szukamy:

 P.O. ZASTĘPCY MANAGERA SKLEPU * umowa na 1 rok
(pełen etat; miejsce pracy: Piaseczno koło Warszawy)

Właśnie teraz masz możliwość wzięcia udziału w wyjątkowym projekcie! Dołącz do nas i zobacz jak Polacy pokochają gotowanie w wyjątkowych naczyniach Le Creuset.

Co oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w międzynarodowym środowisku 
Świetną atmosferę pracy
Możliwość rozwoju zawodowego oraz dużą samodzielność
Elastyczne godziny pracy
Pracę z produktami świetnej jakości, które klienci kochają
Zniżkę na zakup produktów Le Creuset

Twoje obowiązki:
Doskonała obsługa klienta mogąca być wzorem dla całego zespołu
Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych
Wspieranie Managera Sklepu w zarządzaniu zespołem sprzedawców (rekrutacja, organizacja pracy, wyznaczanie celów)
Dbałość o właściwą ekspozycję towarów

Nasze oczekiwania:
Komunikatywność, odwaga, pozytywne podejście do życia
Świetny kontakt z ludźmi, zarówno pracownikami i klientami 
Bardzo dobra organizacja pracy
Mile widziane doświadczenie w sprzedaży marki premium
Komunikatywna znajomość języka angielskiego
Mile widziane zainteresowanie gotowaniem i jedzenie


Więcej o nas: www.lecreuset.com 

Prosimy o przesyłanie aplikacji CV, LM wraz ze zdjęciem na adres :

<piaseczno.storemanager.pl@lecreuset.com>

Jednocześnie prosimy o dołączenie do aplikacji następującej klauzuli: 
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)

TATUUM

Salon TATUUM w Centrum Handlowym Designer Outlet  poszukuje osoby do pracy w charakterze SPRZEDAWCY   Oczekiwania: - umiejętność pracy w zespole - komunikatywność i otwartość - dyspozycyjność - zaangażowanie - mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta   Oferujemy zatrudnienie od zaraz w oparciu o umowę o pracę. CV prosimy przesłać na adres rpl028(at)kan.pl lub dostarczyć osobiście.

Celebrity

Firma Celebrity do Outletu w Piasecznie w Designer Outlet Warszawa  poszukuje kandydatów na stanowisko:

Sprzedawca kobieta, mężczyzna

Umowa o pracę

Umowa na okres próbny 1 m-c ( po okresie próbnym możliwość przedłużenia umowy na czas określony na 2 lata)

Miejsce pracy: Piaseczno
Region: mazowieckie
Numer referencyjny: Asystent Sprzedaży – Designer Outlet Warszawa
Wymagania:

  • doświadczenie w handlu
  • obsługa komputera
  • dyspozycyjność
  • umiejętność pracy w zespole
  • otwartość w kontaktach z klientem
  • znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym


Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za:

  • obsługę klienta
  • przygotowanie towaru do sprzedaży
  • dbanie o ekspozycję towaru
  • obsługę programu komputerowego
  • utrzymanie porządku w sklepie


Oferujemy:

  •  pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  •  miłą atmosferę
  •  pracę w młodym zespole


CV ze zdjęciem proszę wysyłać na adres sekretariat@celebritybycb.com

PANDORA

PANDORA to jedna z największych firm jubilerskich o zasięgu międzynarodowym,

która daje możliwość wyrażenia własnej indywidualności, poprzez wyjątkową, nowoczesną oraz wysokiej jakości biżuterię w przystępnych cenach.

To firma o wyjątkowej kulturze organizacyjnej opartej na wzajemnym szacunku, zaufaniu i swobodzie działania.

 Pandora zatrudnia ponad 18 000 osób na świecie, a jej biżuteria sprzedawana jest w 100 krajach poprzez 9 300 punktów sprzedaży.

Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy pracownika na stanowisko :

Konsultant ds. Sprzedaży

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna min. za  :

  aktywną obsługę klienta

  dbałość o odpowiednią prezentację produktów na Sali sprzedaży

   budowanie pozytywnych relacji z klientem

 

Od kandydatów oczekujemy :

  doświadczenia w sprzedaży i obsłudze klienta

  umiejętności pracy w zespole

  wysokiej motywacji i zaangażowania w wykonywane zadania

  znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym

  wysokiej kultury osobistej

 

Oferujemy:

 zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (1/2 etatu)

 pracę w dynamicznie rozwijającej się marce dóbr luksusowych o zasięgu międzynarodowym

 dostęp do rabatu na produkty  PANDORA

 przyjazną i inspirującą atmosferę pracy

 

CV prosimy kierować na adres : pl.sm.outlet-warszawa(at)pandorastores.net

 

             Praca w Pandora to szansa na rozwój w środowisku, które ponad wszystko ceni sobie inicjatywę, zespołowość i pasję!

Jeśli Twoim celem jest praca, wśród ludzi, którzy kreują świat pełen wartości i szczerych emocji poprzez sprzedaż wyjątkowej biżuterii, oraz która zapewnia rozwój w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku branży retail.

Symbiosis

Lubisz modę i świetnie czujesz się w otoczeniu produktów premium?

Poszukujesz stabilnej pracy z ludźmi, którzy docenią Twoje doświadczenie i zaangażowanie?

Dołącz do naszego teamu i pracuj z najlepszymi. Zależy nam na tym byś był zawsze uśmiechnięty, gotowy do pomocy i podchodził odpowiedzialnie do swoich obowiązków.

W Symbiosis cenimy relacje i dbamy o świetną atmosferę. Aplikuj do nas na stanowisko:

DORADCA KLIENTA

 

            Co możemy Ci zaoferować:

  • umowę o pracę
  • możliwość rozwoju i awansu w stabilnej firmie
  • pracę w profesjonalnym i ambitnym zespole
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia
  • żniżki na nasze produkty
  • elastyczny grafik

DOŁĄCZ DO NAS!   Adres kontaktowy: s295(at)symbiosis.com.pl

Prosimy o zamieszczanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do procesu rekrutacji (Ustawa o ochronie danych osobowych z dn. 29.08.1997 r. Dz. U. 133, poz.883)".

Scotfree

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko Zastępcy Kierownika do sklepu odzieżowego Scotfree w Designer Outlet Warszawa

 

Zakres obowiązków:

* Kompleksowe zarządzanie oraz nadzorowanie działań związanych z funkcjonowaniem sklepu zgodnie ze standardami firmy

* Zarządzanie podległym personelem: rekrutacja, zatrudnianie oraz wprowadzanie pracowników do pracy zgodnie z polityką firmy

* Zarządzanie grafikami pracowników

* Motywowanie zespołu i budowanie pozytywnych relacji

* Prowadzenie dokumentacji finansowej oraz kontrola stanów magazynowych sklepu

* Realizacja planów sprzedażowych, analiza wyników oraz raportowanie pracy dla przełożonych

* Profesjonalna obsługa Klientów

* Prezentacja produktów zgodnie ze strategią marki oraz aranżacja przestrzeni handlowej sklepu

 

Wymagania:

Doświadczenia w zakresie zarządzania sklepem (mile widziane doświadczenie w branży odzieżowej)

Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i związane z zarządzaniem

Umiejętność planowania pracy własnej oraz  podległego zespołu

Zaangażowanie w wykonywane obowiązki

Umiejętność komunikacji w kontaktach z klientem

Silna orientacja na wyniki i realizację celów

Otwartości na zmiany, kreatywność

Wysoka kultura osobista

Samodzielność w działaniu oraz odpowiedzialność za podjęte decyzje

 

Oferujemy:

Stabilne zatrudnienie

Możliwość zarządzania placówką o prestiżowej marce

Pracę w dynamicznym zespole i miłej atmosferze

 CV na adres: piaseczno(at)scotfree.eu

Hogl

- Sprzedawca

- Cały etat

- Umowa o prace

Anna.Kalman(at)hoegl.com lub osobiście złożenie w sklepie.

umowa o pracę/umowa zlecenia

4F

Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:

Zastępca Kierownika Sklepu 4F

Miejsce pracy: Designer Outlet Piaseczno
 
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:

  • realizację wyznaczonego planu sprzedaży
  • efektywne zarządzanie podległym personelem
  • profesjonalną obsługę klienta
  • dbałość o zgodny ze standardami wizerunek salonu.

    Od kandydatów oczekujemy:
  • aktywnego zainteresowania sportem
  • doświadczenia w współzarządzaniu salonem sprzedaży lub w prowadzeniu zmiany
  • umiejętności zarządzania personelem
  • znajomości technik sprzedaży
  • dynamizmu i zdecydowania w działaniu
  • silnej orientacji na cel

wysokich zdolności interpersonalnych i organizacyjnych.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na podany adres mailowy.

Prosimy o dopisanie klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o ochronie danych osobowych Dz.U Nr 133 poz. 883).    

MANGO

Sklep MANGO w Designer Outlet Warszawa poszukuje osób na stanowisko sprzedawca w pełnym i niepełnym wymiarze godzin.

Oferujemy

  • stabilne i stałe zatrudnienie.
  • pensje w postaci podstawy i atrakcyjnych premii,
  • uniform 4 razy do roku
  • po roku pracy trzynastą pensję!

Oferty prosimy składać osobiście w sklepie lub przesyłać na adres tda00585(at)o2.pl

BIG STAR

Stanowisko: SPRZEDAWCA

zakres obowiązków :

  • obsługa klienta zgodnie ze standardami BSL
  • obsługa stanowiska kasowego,
  • dbanie o wygląd i wystrój salonu,
  • uzupełnianie asortymentu sprzedawanego towaru.

wymagania:

  • umiejętność pracy w zespole,
  • silna motywacja do pracy,
  • mile doświadczenie w obsłudze klienta.
  • Oferujemy:
  • dogodny równoważny system pracy,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • pracę dla znanej marki.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres rekrutacja(at)bigstar.com.pl lub pozostawienie u kierownika w sklepie.

W temacie maila prosimy wpisać : sprzedawca Piaseczno

 

ONLY

Bestseller Retail Sp. z o.o. jest prężnie działającą międzynarodową firmą istniejącą na rynku polskim od 1994r. Na terenie całego kraju posiada sieć sklepów oryginalnej odzieży marki ONLY.

ZATRUDNIMY - SPRZEDAWCĘ

Oczekiwania:

  • Status studenta ( wiek do 26 lat)
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Komunikatywność i otwartość
  • Dyspozycyjność
  • Mile widziane doświadczenie z zakresu obsługi klienta.

    Oferujemy:
  • Praca w dynamicznym zespole
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Pakiet szkoleń
  • Elastyczny czas pracy

    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie danych osobowych Dz.U. nr 133 poz.883)".

 

 

MAMMUT

Nowo otwarty sklep MAMMUT w centrum handlowym Designer Outlet poszukuje osób do pracy w charakterze sprzedawcy/doradcy klienta

Miejsce pracy: Piaseczno, Designer Outlet

 

Wymagania :

  •  doświadczenie w pracy na stanowisku sprzedawcy
  •  umiejętność współpracy w zespole
  •  zaangażowanie w wykonywane obowiązki
  •  zainteresowanie tematyką górska
  •  orientacja w branży outdoorowej – mile widziana
  • aktywny tryb życia, zamiłowanie do sportu
  •  mile widziane również osoby studiujące

Oferujemy:

  •  ELASTYCZNY GRAFIK
  •  motywacyjny system wynagrodzeń
  •  atrakcyjne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenie
  •  przyjazną atmosferę pracy
  •  pełną wyzwań pracę w zgranym zespole

CV wraz z listem motywacyjnym prosimy nadsyłać na adres:

j.bodzinski(at)uni-sport.pl

LE CREUSET

Francuska marka Le Creuset specjalizuje się w naczyniach do gotowania i serwowania jedzenia oraz profesjonalnych akcesoriach do wina. Le Creuset jest marką znaną na całym świecie, a teraz wchodzi do Polski!

Do naszego sklepu w Designer Outlet Warszawa szukamy:

DORADCA KLIENTA / SPRZEDAWCA 

 (PRACA NA PEŁNY ETAT lub PÓŁ ETATU, również w weekendy; miejsce pracy: Piaseczno koło Warszawy)

Właśnie teraz masz możliwość wzięcia udziału w wyjątkowym projekcie! Dołącz do nas i zobacz jak Polacy pokochają gotowanie w wyjątkowych naczyniach Le Creuset.

 

Co oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w międzynarodowym środowisku 
  • Świetną atmosferę pracy
  • Możliwość rozwoju zawodowego oraz dużą samodzielność
  • Elastyczne godziny pracy
  • Pracę z produktami świetnej jakości, które klienci kochają
  • Zniżkę na zakup produktów Le Creuset

Twoje obowiązki:

  • Doskonała obsługa klienta i orientacja na sprzedaż
  • Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych
  • Dbałość o właściwą ekspozycję towarów
  • Dbałość o czystość

Prosimy o przesyłanie CV na adres:

piaseczno.shopmanager.pl(at)lecreuset.com lub o pozostawienie aplikacji w naszym sklepie w Piasecznie.

COFFEE CAN

Coffee Can - Kawy i Herbaty Świata

Stanowisko: Sprzedawca

Producent herbat oraz Właściciel ogólnopolskiej sieci specjalistycznych sklepów z kawą i herbatą świata zatrudni sprzedawców na stoisko Coffee Can-Kawy i Herbaty Świata (Designer Outlet PIASECZNO) 

Główne zadania sprzedawcy:

  • doradztwo przy doborze sprzedawanych produktów,
  • profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa klienta,
  • zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów

    Wymagania:
  • podstawowa znajomość rodzajów herbat i kaw oraz sposobów ich parzenia,
  • dobra znajomość obsługi komputera,
  • mile widziane doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta, umiejętność obsługi kasy fiskalnej i terminala

    Jeżeli:
  • jesteś uśmiechnięta/uśmiechnięty i dobrze odnajdujesz się wśród najlepszych kaw i herbat świata
  • jesteś ambitna/ambitny
  • lubisz kontakt z ludźmi

    Wyślij swoje cv na adres dagmarahezner@interion.pl

    Oferujemy:
  • korzystne, stabilne warunki zatrudnienia
  • pracę w miłej atmosferze!
  • szkolenia dotyczące wiedzy o herbatach i kawach
  • liczne bonusy rzeczowe
  • dofinansowanie do karty Multisport
    W treści odpowiedzi prosimy o informację, w które dni w tygodniu jest się dyspozycyjnym.
    Sklep z największym w regionie wyborem wysokogatunkowych herbat i kaw z najlepszych ogrodów i plantacji świata.
    W naszym asortymencie znajdują się herbaty : białe, czarne, czerwone Pu-Erh, kwitnące, zielone, napary owocowe, Rooibos, zioła, Yerba Mate z akcesoriami (Matero, Bombile itp.), dodatki, akcesoria do herbaty
    Jedyna w Polsce sieć sklepów z pełną ofertą kilkudziesięciu rodzajów kaw Lavazza i Segafredo oraz wielu innych włoskich kaw.
    Uprzejmie informujemy, że będziemy kontaktować się z wybranymi kandydatami.
CLEMENTE

Sklep CLEMENTE zatrudni osobę na stanowisko sprzedawcy 

Forma zatrudnienia : 3/4 etatu  ( umowa zlecenie/ umowa o pracę )

Kontakt :piaseczno(at)clementeshoes.com

 

 

DUKA

SPRZEDAWCA- POMOC ŚWIĄTECZNA

UMOWA ZLECENIE/ UMOWA O PRACĘ

kierownik.piaseczno@duka.com

4F

W związku z dynamicznym rozwojem marki poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:

Sprzedawca

Lokalizacja: 4F w Designer Outlet Piaseczno

Wymiary pracy: 1/2, 3/4 etatu lub 1 etat

Typ umowy: Umowa zlecenie lub umowa o pracę

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:

• aktywną, zgodną ze standardami obsługę Klienta

• budowanie długotrwałych relacji z Klientami

• dbanie o odpowiedni wizerunek salonu

Od kandydatów oczekujemy:

• aktywnego zainteresowania sportem

• wykształcenia min. Średniego

• optymizmu i komunikatywności

• zaangażowania w wykonywaną pracę

• dyspozycyjności

Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta w branży odzieżowej lub sportowej.

Oferujemy:

• możliwość rozwoju zawodowego w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku

• pracę w młodym i dynamicznym zespole

• udział w ciekawych projektach na skalę całej sieci

• zniżki na nasze produkty

• szkolenia ze sprzedaży i obsługi klienta

• atrakcyjny system premiowy

Osoby zainteresowane pracą, proszone są o przesłanie swojego CV ze zdjęciem.

na adres ps2(at)4f.com.pl

W CV prosimy o zamieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie
moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb
niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia
29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z
2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)"

umowa zlecenia

EUROFIRANY

Obecnie poszukujemy sprzedawców do pracy na stoiska świąteczne

 

 ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

•               Obsługa klienta,

•               Obsługa kasy,

•               Doradztwo w zakresie sprzedawanego asortymentu.

 

WYMAGANIA:

•               Dyspozycyjność,

•               Komunikatywność, entuzjazm oraz zaangażowanie,

•               Umiejętność współpracy w zespole,

•               Doświadczenie w sprzedaży będzie  dodatkowym atutem,

•               Mile widziany status studenta.

 

OFERUJEMY:

•               Motywacyjny system wynagrodzeń (stawka godzinowa oraz prowizja od sprzedaży)

•               Miłą atmosferę w  pracy,

•               Elastyczny czas pracy,

•               Umowę zlecenie

Osoby zainteresowane ogłoszeniem prosimy o przesłanie CV na poniższy adres: anetak@eurofirany.com.pl

REEBOK

Zatrudnimy pracownika

  • osoby dyspozycyjne ( uczące się  ) 
  • stanowisko sprzedawca
  • umowa zlecenie

CV proszę przesyłać na adres e-mail

piaseczno(at)mastersport.pl

LEE COOPER

Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko: Sprzedawca 
Miejsce pracy: Designer Outlet Warszawa 
Od kandydatów oczekujemy: 

  • dyspozycyjności i komunikatywności 
  • umiejętności pracy w zespole 

zaangażowania i nastawienia na realizację planów sprzedażowych 

Praca na umowę o dzieło; tylko osoby pełnoletnie i uczące się/studiujące. 
CV ze zdjęciem prosimy przesyłać na adres piaseczno(at)leecooper.pl

Le Creuset

Francuska marka Le Creuset specjalizuje się w naczyniach do gotowania i serwowania jedzenia oraz profesjonalnych akcesoriach do wina. Le Creuset jest marką znaną na całym świecie, a teraz wchodzi do Polski!

Do naszego sklepu w Fashion House Outlet Piaseczno szukamy:

DORADCA KLIENTA / SPRZEDAWCA / umowa zlecenie/ praca od zaraz
(PRACA NA PÓŁ ETATU, głównie w weekendy); miejsce pracy: Piaseczno koło Warszawy)

Preferowani studenci studiów dziennych.

Właśnie teraz masz możliwość wzięcia udziału w wyjątkowym projekcie! Dołącz do nas i zobacz jak Polacy pokochają gotowanie w wyjątkowych naczyniach Le Creuset.

Co oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w międzynarodowym środowisku 
Świetną atmosferę pracy
Możliwość rozwoju zawodowego oraz dużą samodzielność
Elastyczne godziny pracy
Pracę z produktami świetnej jakości, które klienci kochają
Zniżkę na zakup produktów Le Creuset

Twoje obowiązki:
Doskonała obsługa klienta i orientacja na sprzedaż
Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych
Dbałość o właściwą ekspozycję towarów
Dbałość o czystość

Nasze oczekiwania:
Komunikatywność, odwaga, pozytywne podejście do życia
Świetny kontakt z ludźmi, zarówno pracownikami i klientami 
Mile widziane doświadczenie w sprzedaży marki premium
Komunikatywna znajomość języka angielskiego
Tylko osoby pełnoletnie 
Mile widziane zainteresowanie gotowaniem i jedzeniem 


Prosimy o przesyłanie aplikacji CV, LM wraz ze zdjęciem na adres :

<piaseczno.storemanager.pl@lecreuset.com>

Więcej o nas: www.lecreuset.com 

Jednocześnie prosimy o dołączenie do aplikacji następującej klauzuli: 
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)

SCOTFREE

Zatrudnimy Doradcę klienta  w sklepie Scotfree

Nasze oczekiwania:

- łatwość w nawiązywaniu kontaktów,

- umiejętność szybkiego uczenia się,

- zdolności manualne mile widziane,

- chęć uczestnictwa w rozwoju firmy,

- dyspozycyjność,

- doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV (ze zdjęciem) na adres e-mail
piaseczno(at)scotfree.eu lub osobiste składanie w sklepie. Umowa zlecenie

Perfumeria Lola Points

Poszukujemy osób zainteresowanych podjęciem pracy przy pakowaniu lekkiego towaru w perfumerii Lola Points. Oferujemy Umowę zlecenie na pół etatu. 
Zainteresowane osoby proszę o przesłanie CV na maila anna.piotrowska(at)gmail.com

Produkt został dodany do listy życzeń

Moja lista życzeń

Moja lista życzeń jest pusta